مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 14:312023-02-06سياسي

خبر خوب| آمادگی انجمن کلیوی زنجان برای پذیرش بیماران دیالیزی خوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا طهماسبی، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز تأسف و تأثر از واقعه ناگوار زلزله شهرستان خوی اظهار کرد: با خانواده های آسیب دیده در شرایط سخت زمستانی ابراز همدردی کرده و به خانواده های عزادار این حادثه تسلیت می گوییم.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ضمن اعلام آمادگی برای پذیرش بیماران دیالیزی آن شهرستان در مرکز دیالیز و مهمان سرای این انجمن به صورت مکاتبات با انجمن شهر خوی گفت: پذیرش بیماران دیالیزی تا زمان عادی شدن شرایط به عنوان یک وظیفه انسانی و حیاتی است.

طهماسبی با اشاره به اینکه مهمانسرای انجمن کلیوی زنجان به صورت 10 سوییت و دارای تجهیزات کامل است، گفت: این مجموعه به همت خیرین برای اسکان شبانه بیماران دیالیزی که از مناطق روستایی و دور دست برای دیالیز به زنجان مراجعه می کنند در نظر گرفته شده است.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده در شهر خوی این مهمانسرا با تمام ظرفیت آماده پذیرایی از بیماران دیالیزی زلزله زده این شهراست و همچنین طی اطلاع رسانی ویژه با همراهی خیرین بانوان نسبت به جمع آوری مایحتاج بیماران آن شهرستان اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| آمادگی انجمن کلیوی زنجان برای پذیرش بیماران دیالیزی خوی

خبر خوب| آمادگی انجمن کلیوی زنجان برای پذیرش بیماران دیالیزی خوی